On-line registrace reklamace

Reklamovat můžete snadno a rychle on-line, stačí být registrovaným zákazníkem.

Jak na to?

Přihlaste se, jděte do sekce Moje objednávky a zde u vybraného zboží klikněte na tlačítko Reklamovat.

Máte 2 možnosti, jak svou reklamaci vyřídit:

  • U vybraných značek můžete kontaktovat přímo autorizovaný servis. Kontaktní údaje se zobrazí po kliknutí na tlačítko Reklamovat.
  • Reklamaci pak vyřídíte přímo se servisem a celý proces se tak výrazně urychlí.

Velká bílá technika a televize od úhlopříčky 42“ se běžně opravují přímo u vás doma. Stačí kontaktovat servis, se kterým se domluvíte na návštěvě technika.

  • Reklamaci vyřídíte prostřednictvím jednoduchého registračního formuláře.

  • Zvýšenou pozornost, prosíme, věnujte poli Popis závady, kde co nejpřesněji popište, o jakou závadu se jedná. Čím podrobnější informace od vás obdržíme, tím lépe se nám podaří reklamaci vyřídit.

  • Do pole Obsah balení přesně vypište, co nám posíláte (např. mobil, sluchátka, nabíječka). Výrobek do reklamace posílejte kompletní, včetně příslušenství, které bylo součástí balení.

  • Po odeslání registračního formuláře je automaticky vygenerován dokument, který je nutné vytisknout.

    1. V případě, že jste zvolili reklamaci na jedné z našich poboček, vezměte s sebou vytištěný dokument spolu se zbožím, které chcete reklamovat.

    2. V případě, že nám chcete reklamované zboží zaslat poštou, na balíček nalepte vygenerovaný Reklamační štítek a adresu našeho reklamačního oddělení.

  • Svou reklamaci pak můžete sledovat ve svém účtu v sekci Moje reklamace.

Nezapomeňte, že zákonná lhůta 30 dní začíná následující den po doručení zboží na reklamační oddělení.

Pokud jste výrobek zakoupili jako neregistrovaný zákazník, bohužel není možné využít on-line registraci reklamace. Výrobek nám můžete přinést na kteroukoliv z našich poboček nebo jej odešlete poštou na adresu Reklamačního oddělení Internet MALL.